Kobiecy portal motoryzacyjny. Motoryzacja kobiecym okiem Motocaina.pl - Kobiecy portal motoryzacyjny. Motoryzacja kobiecym okiem.

03.01.2016 wpis dodany przez dyda

Motocyklem w Nowy Rok!

Sylwestrową zabawę wykupiliśmy w lokalu, jednak to dopiero po niej, świetnie się bawiliśmy! Trzeba przyznać, że lokal był dobry gastronomicznie, gdyż serwowane jedzenie było wyśmienite. Wszystko na półproduktach od różnych gospodarzy, a nie z marketu i czuć było tę różnicę. Natomiast DJ był nieco z innego świata, bawił się sam w swoim towarzystwie i nic […]

  »   czytaj dalej

21.12.2015 wpis dodany przez AMG

NOT AFRAID TO GET DIRTY. Celica GT PROJEKT cz.3

Yupi! Nareszcie udało się zmontować trzecią część! Nie było lekko biorąc pod uwagę że dwa i pół tygodnia starałam się opowiedzieć w 15 minut. Doszłam dziś do zadziwiającego wniosku, że mniej czasu zajęło nam chyba zrobienie tego samochodu, niż zmontowanie z tego wszystkiego filmu… Ale tak to już przecież jest kiedy mentalny perfekcjonizm idący za rękę z prokrastynacją spotka się z […]

  »   czytaj dalej

21.12.2015 wpis dodany przez dyda

Już po zimowaniu ;-)

W ostatnim wpisie pisałam, że motocykl zawiozłam na zimowanie. Jaaaaakie zimowanie?? haha W weekend było 11 stopni i słońce, więc grzechem by było jeszcze nie pojeździć. Na szczęście Artek nie widział problemu, by wytargać motocykle z jego garażu i sam wyraził chęć przejechania się. Od rana jednak nic się nie składało…. Magda z Andrzejem zrezygnowali […]

  »   czytaj dalej

15.12.2015 wpis dodany przez dyda

Wrócił Pomidor!

Po kilku tygodniach rozłąki i konsultacjach z mechanikiem o kolejnych usterkach – Pomidor do mnie wrócił. Może nie konkretnie do mnie, a do miejsca, gdzie będzie zimowany. Ale po kolei… Serwis Pomidora był konieczny, bo olej ciekł po silniku i miał coraz większe problemy z gaźnikiem. Zgłosiłam też problemy ze stabilizacją podczas wiatru (tańczy, jakby […]

  »   czytaj dalej

07.12.2015 wpis dodany przez dyda

Wrocławskie Moto Mikołaje – galeria

6-go grudnia centrum Wrocławia zalały motocykle i Mikołaje. Pierwszy raz w naszym mieście, na taką skalę, zostały zorganizowane motocyklowe Mikołajki. Pod kościołem Św. Magdaleny zebrało się ok. 500 motocykli, a następnie ta czerwono-biała parada wyjechała rozdać paczki dzieciakom. Na pomysł organizacji akcji wpadło kilka motocyklistek i całe, motocyklowe środowisko jest pod wrażeniem tego, jak udało […]

  »   czytaj dalej

29.11.2015 wpis dodany przez AMG

ŻEGNAJ 1.8! Celica GT PROJEKT cz.2

Nie zwklekając z niczym, już następnego dnia postanowiliśmy wyjąć z Celiki zepsuty silnik. To był najgorętszy dzień tego roku, termometry wskazywały blisko 40 stopni Celsjusza. Było tak gorąco, że chciało się skórę zrzucić… W tym pięknym pełnym słońcu minuta po minucie dobieraliśmy się do wnętrza Celiki, by w końcu w środku nocy zrobić jej „odszczep” serducha. […]

  »   czytaj dalej

20.11.2015 wpis dodany przez dyda

Pomidor w serwisie

Wykorzystując wczorajsze okienko pogodowe odwiozłam motocykl do serwisu u Zachara. Poprosiłam kolegę Andrzeja, żeby ze mną pojechał, bo niewiele znam tamte strony miasta, szybko robi się ciemno i już panikowałam, że nie trafię. Po wytarganiu Pomidora z garażu, okazało się, że ma problemy najpierw z działaniem czerwonego przycisku (wciskam a tu cisza), a jak załapał […]

  »   czytaj dalej

17.11.2015 wpis dodany przez dyda

Oj, ta jesień…

Pada i pada od kilku dni, jakoś aury ani weny na jazdę nie mam. Szczególnie, że Pomidor chory (ja nieco też) i trzeba go odwieź na serwis. Tymczasem podrzucę Wam kilka linków do własnych tekstów, gdyby Wam było nudno podobnie: PORADY: Praktyczne porady dotyczące zimowania motocykla: Tutaj I podobne, ale dotyczące jeżdżenia motocyklem zimą: Tutaj […]

  »   czytaj dalej

16.11.2015 wpis dodany przez AMG

DAWCA Z GB. Celica GT PROJEKT cz.1

… I jak to zwykle z takimi projektami bywa – musiało minąć trochę czasu i napłynąć trochę kasy oraz wyobraźni, żeby zrealizować szalony projekt pod tytułem Celica GT. Prawda jest taka, że z rozwalonym silnikiem 1.8 udało się przejeździć jeszcze prawie… rok. Panewka stukała, stukała, stukała, ale cały czas miarowo i bez wahań. I jak tak ona […]

  »   czytaj dalej

09.11.2015 wpis dodany przez dyda

Jesienna sesja fotograficzna

Ostatni weekend na Dolnym Śląsku nie był zbytnio sprzyjający motocyklistom. Całą sobotę padało i były mgły, a niedziela, choć słoneczna, uraczyła nas porywistym wiatrem. Zdecydowaliśmy się jednak na grupowy wypad w stronę Świdnicy przez Sobótkę. Zebrała się fajna ekipa i ruszyliśmy z Bielan krajową „ósemką”. Tuż po przekroczeniu granicy zabudowań przestało być kolorowo. Widziałam jak […]

  »   czytaj dalej
© 2010 Motocaina. Wszelkie prawa zastrzezone.